вівторок, 5 лютого 2019 р.

Україна - моя Батьківщина!

Україна - моя Батьківщина!

             Сьогодні ми з вами поведемо розмову про найдорожче для серця кожної людини – про Батьківщину.  Батьківщина – це наш рідний край, наша Україна. Це земля, на якій народилися ми, наші батьки, дідусі й бабусі, де поховані наші предки. Тому для нас вона свята. Тут корінь роду українського, що сягає сивої давнини, одвічних добрих традицій. Тут ми робили свої перші кроки, відкривали навколишній світ. Тут нам уперше забриніли звуки рідної мови, завдяки якій ми усвідомили самих себе. Тут ми навчилися відповідати усмішкою на усмішку, співчуттям на чужий біль.
              Батьківщина – це найдорожче і найсвітліше місце на Землі й у нашому серці, все те, що ми любимо і шануємо. Кожна людина живе у своєму рідному селі чи місті, із цих маленьких куточків складається велика Батьківщина – моя Україна.
               Нема життя без України, бо Україна – це доля, яка випадає раз на віку, бо Україна – це мати, яку не вибирають, як і долю, бо Україна – це пісня, яка вічна на цій землі. Є на світі одна Україна, як тільки одна є в нас мати, і їй наша найсвятіша, дитинна любов!



Ми — українці!
Гордо несемо Вітчизни ім′я.
Разом могутні, разом ми сильні.
Велика родина і дружна сім′я!


Немає коментарів:

Дописати коментар

Свято 8 березня "...Березень дарує диво"

                      Свято 8 березня "...Березень дарує диво"        Сьогодні ми вітаємо найдорожчих нам людей - наших мам, б...